söndag 24 maj 2015

Ur led är tiden!

Ja nu skulle det ju vara varma sköna dagar och härliga kvällar. Men de fortsätter regna och blåsa så man får kura framför tvn på kvällen.  För ett år sedan igår var det 29 gr varmt!!! Jag vet för jag stod på operation 6 tim den dagen utan fungerande AC,  man kan säga att patienternas puls var lägre än normalt. Jag själv var ganska medtagen när jag blev utsläppt på eftermiddagen!

Foto Ann- Margret Andreasson. 

Min fina tös är inte riktigt pigg ännu, halsen är bättre men hon är inte i form. Svårt att veta om detta är hormoner som spökar samtidigt.  Hon fäller även en hel del. Det är så tråkigt när hon inte är i form!



Bilderna är från vårt kennelläger och där ser hon ju ganska pigg ut lilla gumman.

Tycker även att Önskevalpen inte riktiga är i form?  Kan inte sätta fingret på vad det är? Hon är pigg och glad och vill gärna jobba, men har en oro inom sig och kan inte koppla av riktigt! Kan vara för att jag har jobbat hela helgen och att jag hållt dem isär senaste veckan?  Om de kunde prata lite djuren så vore allt lättare. Ska på återbesök till Ninjas veterinär denna vecka får vi se vad han säger.

Hoppas värmen kommer snart och till dess. Kram från oss!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida