onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År!!!

Japp då var det ett nytt år.....2015! Vart tar tiden vägen egentligen? Den springer iväg i alla fall. Kan se tillbaka på 2014 som ett bra år! Haft en hel del bra semesterveckor, träningsträffar och läger. Har även till slut kommit över en stor tröskel när det gäller hundtävlandet......äntligen uppflyttad en klass, och nu ser vi fram emot mer av den varan detta år!! Julen har varit fin, med lite ledighet och träffat barn och barnbarn som var hos oss och träffade tomten. Tyvärr alldeles för kort visit men så är det med föräldrar som arbetar inom vården.

I år hoppas jag att det kanske blir lättare med fler träffar med tanke på det nya barnbarnet som skall komma :-) Hoppas på att de kan komma på lite längre besök till sommaren om inte annat. Förhoppningsvis kommer det så småningom om en liten ny familjemedlem till vår flock också detta år. Tiden och turen får utvisa vad och när det blir. 

Jag hoppas också att bloggandet ska bli mer regelbundet nu när helgerna är över!



Nya året firades in på balkongen på jobbet och det var ett stort fyrverkeri vi fick se. Jag är emot fyrverkerier med tanke på alla djur som far illa och mina egna hästar som blivit skrämda för flera år sedan, så jag hoppas det var lugnt hemma hos oss i skogen.

Många kramar till er alla och må det bli ett gott fint år! Vi längtar till våren nu!







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida