söndag 2 november 2014

Härliga höst.

Ja tro det eller ej men jag tycker faktiskt det är härligt med värme och barmark. Gott att komma hem från jobbet och krypa ner när det inte är så ljust-) 😘.  Sen har ju jag stora fördelar med mitt jobb som gör att jag är ledig så mycket dagtid.

Det har ju även varit Allhelgonahelg, då vi såklart tände ett ljus för alla som inte finns hos oss längre.


 Träningsmässigt har vi kommit igång med en del nytt. Saktagående i framåtsändande,  tungapport,  metallapport och inkallningen med stå. Jättekul att träna nytt tycker både jag och Ninjan 🐶Det går bra och hon är pigg och vill lära.  Jag hade ju som alla vet inte några stora planer att komma framåt i klasserna för ett tag sen, så det är mycket att lära in nu när vi tänkt om.

Piggelin👍
Nu har jag gjort sex nätter av nio så det ska bli underbart att vara ledig över en vecka. Då ska vi såklart träna vidare och hoppas få till lite spår också.  Plocka svamp i det fina höstvädret och såklart komma ikapp med hemmet.

Kram från oss.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida