tisdag 4 november 2014

Känner mig vuxen!

Idag har jag varit på banken och pratat pension. Har ju insett att jag vill kunna leva även då åtminstone så länge jag är pigg.  Och så länge jag har ett någorlunda bra betalt arbete så kanske inte alla pengar behöver rinna iväg nu.? Så nu har jag startat två olika sparande.  Duktig!? Sen får man ju hoppas man får vara pigg och kry så man orkar göra slut på pengarna sen. Har också äntligen bokat tid för linser hos optikern, ser så fruktansvärt dåligt både på långt och nära håll,  helt plötsligt.  Inte kul, men glasögon känns inte som ett alternativ med min fritid.

Tränat har vi gjort lite.  Stående i framförgåendet gick riktigt bra igår,  tung och metall likaså.  Vi tjatar på........ I morgon blir det nog träning i Kungälv.  Men nu lite slappande ryggen och höfterna mår inte bra idag igen, tyvärr.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida