torsdag 20 oktober 2016

Vilodag


Hade lite ambitioner för dagen men med tanke på att hundarna var ganska tagna efter flera dagars problem med magen och ingen mat...tog vi en vilodag! Och det mådde min tå bra av eftersom jag knappt kunde gå efter gårdagen.  Har iallafall städat av golven och tvättat lite,  och kokat en stor kastrull soppa....Jag älskar verkligen soppa...och passar på när jag är ensam hemma. Några kilon brukar åka iväg samtidigt. Bra!

I morgon är det dags för jobb igen tre nätter...hoppas hundarnas magar är lugna då när de ska vara ensamma så länge. Men sen har jag ett väldigt luftigt schema ett par veckor. Och på höstlovet kommer bästa barnbarnen hit ett par dagar....kul!

Nu fortsätter vi på den inslagna linjen...vila och ska kolla på bonde söker fru från igår.

Ha en bra kväll. Kram från oss!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida