onsdag 18 januari 2017

Fyra veckor nu!

Ja nu har det gått fyra veckor sedan min operation och det går verkligen framåt...just nu har jag bara likadan smärta som innan men såklart hoppas jag det blir mycket bättre!  Jag har kommit så långt att jag får på mig ett par stora fula stall stövlar och kan halta omkring ute lite...men inga promenader ännu såklart. Men varannan dag försöker jag gå ut och rasta hundarna lösa och det uppskattas ju. Stallet och hästarna sköter min sambo på ett perfekt sätt.....vill ju inte riskera att nån häst trampar på tån.....  Men rastlös som sjutton är jag ju, vill ju hålla igång och vill ju jobba...ett annat problem är ju sömnen.... Har ju inte jobbat natt i 26 år för intet,  så många nätter sover jag inte alls...är väl inte trött?

Har haft besök av dotter med familj och det var mysigt...sen stannade mellan barnbarnet några dagar extra och hjälpte mig städa ut julen och baka lite...hon var så duktig!


Fina meja 

Ljuset börjar komma tillbaka och det känns underbart... Hästarna går in 45 minuter senare än innan jul, nu går det fort framåt.  Och vädret är ju på min sida också...ingen snö att tala om och en del fina dagar.


Finaste Ninja!  


Polare?? 

Träningsmässigt har vi kommit igång med en del, vila är absolut inte bra för den lilla...hon måste hållas igång och paketeras ihop hela tiden. Nu har vi kommit en bit på väg genom mycket omvänt lockande,  koncentration och koncentration... Idag körde vi ett lurigt upplet innan och då var hon i fas sen...blir nog bra!

Om två veckor är det jobb som gäller igen och förhoppningsvis sökträning så småningom.

Trevlig kväll alla.

Kram från oss!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida