lördag 29 oktober 2016

Ledig helg!

Det är så skönt med en ledig helg...ibland tycker jag att jag jobbar alla helger men så är det ju inte. Nu är jag inte bara ledig en...Utan tre!!! så skönt! I och för sig gillar jag att jobba helg,  dels är det oftast lugnare på jobbet och dels fungerar allt utan mig här hemma...min sambo håller inte alltid med om att det är bra.


Denna vecka har flutit på med besök av hovslagaren,  tre spår och annan träning. Även nattmöte har vi haft...och jag är lika förvånad varje gång hur svårt det kan vara att få ihop ett schema... under alla mina år tidigare har det inte varit några problem men nu är det som man lägger schema med förskolebarn!!!  Knepigt!  Har man inte tid att jobba eller vilja så får man väl sluta eller gå ner i tid!! Och inom vårt yrke måste man jobba på skollov och även jullov.... men tydligen inte!?

Jag jobbar söndag måndag nu och sen ledig en vecka...för äntligen ska mina barnbarn komma på lovet...något som jag lovat varje år men inte fått ihop schemat för. Ska bli härligt att få några dagar ihop, hoppas bara väderprognosen som talar om regn och blötsnö har fel.

I morgon ska jag och Anna träna lite både spår och lydnad...hoppas lilla Önskevalpen är något lugnare än sist...genomarbetad är hon iallafall denna veckan.



Ha en trevlig lördagskväll alla det ska vi ha!

Kram från oss!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida