onsdag 21 maj 2014

Tunga dagar.

Just nu är det en del tunga dagar. Vet inte riktigt varför, men känner mig helt ur form. Inte bara psykisk utan även fysiskt. Har en enorm trötthet, ont överallt och orkar just inget! Sessan är ju inte heller i form då såklart så vi gör inget alls. Är som sagt i valet och kvalet om jag ska lägga ner all träning och tävlingsplanering, käns inte alls som om vi ska komma vidare nu. Vi kanske bara får vara sällskap åt varandra i soffan? Nu tar vi i alla fall denna tunga dag till sängen. God natt alla!

Etiketter:

4 kommentarer:

Klockan 21 maj 2014 kl. 14:07 , Anonymous Ann-Margret, Vinja och Bozza sa...

Men inte ska ni ge upp nu heller du som kämpat så. Det är bara påt igen ;-). Synd du bor så långt bort annars hade vi ju kunnat träna tillsammans.
Ha det så bra nu och lycka till med träningen med Sessan.

Kram Ann-Margret. Vinja o Bozza

 
Klockan 21 maj 2014 kl. 21:22 , Anonymous Carin sa...

Om du inte mår bra, så ta det lugnt. Man behöver inte träna hund jämt, även bra för dem att göra ett uppehåll ibland. Så ska du se att träningslusten kommer tillbaka! Kram PS . vi ses ju på lägret!

 
Klockan 22 maj 2014 kl. 07:06 , Blogger Ina sa...

Tack...nä jag kanske inte ger upp helt men ett uppehåll nu är nog bra. Kram

 
Klockan 22 maj 2014 kl. 07:07 , Blogger Ina sa...

Så sant Carin, och hon läser ju mig som en öppen bok. Jag ska hitta lusten igen till lägret jag lovar...är ju envis som synden! Ha det bra i värmen! Kram och tack!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida