onsdag 7 maj 2014

Städväder!

Idag har vi städdag på gården. Husse städar gäststugan till min mor kommer på söndag, och jag städar huset på hjul.Ninjan tycker väl inte det är såå skoj men vi har i alla fall spårat i regnet. Och ibland undrar jag hur jag tänker??? La ett appellspår i vår hästhage, där hästarna precis gått! Färska högar med väldigt gott bajs, väldigt lite gräs, mest jord och slutpinnen i motvind.....hej och hå. Hon spårade efter förmåga, riktigt bra vissa avsnitt, tog alla pinnar men hade fullt upp med att leta slutpinnen 50 m ifrån den. Jaja jag får skylla mig själv...that´s life. Har städat klart vagnen nu och börjat fylla den med saker som man inte kan leva utan på camping. Vilken tur att vi har typ tredubbla uppsättningar av allt, så det behövs inte många inköp. Regnar o regnar så hästpojkarna får nog gå in i natt också, sen jäklar blir det sommarbete på allvar. Lite bilder från interiören av vagnen, den ser stor ut , och den är stor, och väldigt fin:-)

1 kommentarer:

Klockan 7 maj 2014 kl. 09:02 , Blogger Unknown sa...

Perfekt för Sessan, Zlatan mfl. ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida