onsdag 14 maj 2014

Transportsträcka

Japp då har ännu en dag gått! Just nu känns veckan som en lång Transportsträcka och jag får inget vettigt gjort? Jo lite träning blir det, plats, plats, plats och framåt, framåt livsnödvändiga saker just nu....haha. Min mamma är här på besök så vi får ju umgås lite också, men på fredag blir det lite genrep på klubben. Jag är taggad och jag hoppas ninja är likaså♥ hörde att det ska bli varmt och sommar till helgen är väl inte perfekt men men det kan man inte råda över. Får råda över det jag kan! En rolig sak var att jag slängde ut en undran igår ska jag eller ska jag inte? Svaret blev enhälligt jag ska! MEN det var bara en som vet frågan. Kul eller not?

2 kommentarer:

Klockan 14 maj 2014 kl. 21:00 , Anonymous Carin sa...

Kör hårt! Lycka till!

 
Klockan 15 maj 2014 kl. 10:29 , Blogger Unknown sa...

Fria?? Tävla? Raka av dig håret? ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida