måndag 2 juni 2014

Lite semester!

Nu har vi varit på premiärtur med husvagnen. Det blev en fin liten tur till ett genomtrevligt ställe som hette Sikhall. Detta smultronställe ligger 2,5 mil norr om Vänersborg, utanför Frändefors, alldeles intill Vänern. Mysigt ställe med fina promenadvägar runtom och en fin strand.


Ninja och husse har till och med badat i sjön, husse tyckte det var kallt men Ninja njöt i fulla drag :-)
Nu är det en natts besök på jobbet som gäller innan vi åker mot Kennellägret i morgon em. Då ska vi också övernatta på en fin liten camping, den här gången vid Vätterns strand. Man får se mycket fina ställen när man har hus på hjul :-) Ninja är trött så trött så det är med lite blandade känslor vi åker mot lägret, men vi får ta det lugnt och vara sociala med andra likasinnade. Jag känner mig ju inte i form heller och alla som VET, vet vad det beror på. Har i alla fall fått svart på vitt, förklaringen till många av mina bekymmer, och kan trösta mig med att det inte alltid är jag som gjort helt galet. Som någon sa, att matte kunde nog inte gjort annorlunda. Nä i så fall hade jag löst det under dessa tre åren?? Men visst har jag tvivlat på min förmåga, och slitit mitt hår många gånger under denna tiden...Hur jag ska gå vidare låter jag vara vilande till efter helgen åtminstone, vi får se vad det blir. Tungt och tråkigt är det, för det är ju en livsstil och en stor del av det sociala det här intresset man har haft i 30 år :-( Hoppas nu vädergudarna är med oss även detta läger så vi kan njuta av solen och trevligt sällskap. Ha en bra vecka och helg alla!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida